Värmen fortsätter!!

Härligt med en varm och solig sommar =)
Håller  på att målar om huset nu, började i går kväll när det var lite svalare men knott & mygg blev olidliga =(
De är väl de man har lite svårt för på sommaren, Dom kan man gott vara utan.
I kväll ska jag ut och jobba natten, och i morgon går jag kvall, ska blir skönt att börja jobba lite.
Blir knäpp om jag ska vara hemma hela tiden, men vill ju de också så därför tar jag nu lite strödda pass
så jag får vara med barnen i sommar också, eftersom Jennifer är här stort sett hela sommaren, då får man ju ta vara på
det. Och Tingeling växer och blir större man vill ju vara med när hon utvecklas, händer ju nya saker hela tiden.

Blev glad i går när jag fick ett positivt inlägg, för hur som helst, hur allt nu varit och så. Så har ju barnen släkt
och de är roligt att man kan bevara dom. Och roligt om dom kan träffas. Mår ju alla nog bra av, framörallt barnen.=)

Hampus



Amanda



Wilma



Jennifer

Nä nu ska jag ta barnen och bada i poolen---Sen får man väl ta tag i målningen igen innan middag och lite vila innan jobbet.

Puss

Kommentarer
Postat av: Moster

Fina bilder på mosters älsklingar!!!

2009-07-07 @ 23:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0