Trött Söndagkväll

I dag har jag jobbat delad tur 7-21!
Haft en bra dag, jobbat med bra och roligt team så såna dagar är de skoj på jobbet.
Och älskar dom goa vårdtagarna, de är härligt jag trivs att arbeta inom vården..
Trivs, och känner att jag valt rätt yrke, men sen arbetar man ju olika på alla arbetsplatser, och
eftersom jag utbildade mig i Sundsvall och arbetat fler år där och kommit in i den rutinen där.

Så börjar man på mindre ort, där dom är vana sina rutiner, så är de lite svårt att ändra hur man själv är van att jobba.
För i detta yrke måste man ju kunna vara flexibel och kunna anpassa sig efter andra och lära sig andra sätt med.

Så vi firat mormor som fyller år i dag och de gjorde vi på timmarna idag. Blev en bra dag för henne med som de verkade.


Wilma älskar att hjälpa till med byte av blöja och att klä på sin syster *Mammas duktiga tjej*


Mammas hjälp piga så duktig så=)


SYSKON KÄRLEK <3




Mammas två andra älsklingar<3




Mammas Hello kitty tjejer



Pappa & Amanda myser.

Nu ska jag ta och duscha bort jobbet och krypa i säng...

 God natt sov sött alla ni läsare

Och än en gång alltid roligare att blogga om ni som läser, lämnar ett spår så man vet om någon följer våra liv=)
Spännande att veta vilka läsare man har=P

Kommentarer
Postat av: Emma

jättefina bilder på barna <3 fan vad wilmis växer.. helt sjukt vad tiden går fort..

2009-07-06 @ 00:37:46
URL: http://vvoxlin.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag lämnar väl en kommentar då ;O)

Måste säga att "syskonkärleks" bilderna var såååå fina =)

2009-07-06 @ 09:35:48
URL: http://rarron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0