trött men kan inte sova

Dagen har varit bra som jag tidigare bloggat om, men har inte mått så vidare bra nu på kvällen=(
Men man kan ju inte vara på topp jämt. Mådde illa i går kväll så fick upp och spy precis när jag lagt mig.
Känner illamående ikväll med. I går trodde jag de berodde på att jag var upprörd över saker som inte alla behöver veta.. Men så less på att folk aldrog lägger ner, de gäller just nu så många att de täcker nästan en hand...

För sköt erat så sköter jag mitt, så länge ni inte bry er i mig så mår jag bra, men de är väl de folk inte vill..Problemet ni har är att ni inte har nån hobby...SKAFFA de ist så lägger ni iaf energi på nått vettigt. För finns inget spännande ändå kring mig, och de ni håller på med nu är ju bara  att ni tror på både tomtar och troll.. Så skriv sagor ist. De kan bli farligt i längden att prata osanning.... för har man så mkt fantasi och energi som ni kan man bli rik på att börja skriva och kanske bli nått inom nått bokförlag  *SUCK*

Nä ska ta och läsa boken jag håller på läser nu sen ska jag ta och sova.....

Boken heter skadad
en sann berättelse

om en liten tjej  cathy 8 år
som är fosterbarn men har fått flyttat från olika fosterfamiljer
för hon skär sig själv och gömmer sig bakom olika personligheter.
Den berör verkligen, så hemskt..


OCH FÖRRESTEN kl är över 12

SÅ GRATTIS SEBBE PÅ 19 års dagen..  <3 Moster älskar dig <3

Hoppas du och Josef kommer till helgen Puss och God Natt

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej

Det var så lite så =)

Dom är ju så goa.

Du DEN BOKEN är såååå bra

jobbig att läsa men värd det.

Ha det gott

mvh/Marie

2009-08-05 @ 10:34:29
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com
Postat av: annelie

Vet ej vad jag ska skriva riktigt för man törs ju snart inte säga hej utan det blir en kommentar på kommentaren....men du vet mitt nummer om det är nåt....så hädan efter kommer jag bara att kommentera bilderna...men inte vad du skriver..... det tar jag på telefonen......jah kommer snart att svara på alla mina kommentarer på min blogg och skriva svar på allt och ta upp allt//////ha det bra jag tänker på er kram

2009-08-06 @ 01:16:16
URL: http://anneliegidlund.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0