Ännu en dag?

Dagen börjat bra, men kallt och isigt, men har precis ätit potatis och kalops till lunch så ska ut med vagnen och ta en promenad, de är -5, men ändå sol och fint.
Så Hampus får sova lunch ute i de härliga friska luften= )

Wilma ville att jag skulle berätta för Pappa och Ullis att hon tagit baddaren, eftersom de är dyrt att ringa pappa i Estland så sa jag att han får läsa här.
Eftersom de inte blev bak i går så ska vi ta de när Wilma kommer hem i dag. Men tiden bara rinner i väg i kväll är de ju lucia träningen också.

Men en sockerkaka ska vi väl hinna slänga i hop, så får vi ta bullbak och kladdkaksbak i helgen i stället.
Snart börjar ju Kim jobba.. Roliga pass han har i veckan, 14-23.30. Men men.. Ses inte så mkt. men skönt att veckorna går så fort ändå=)

Håller tummarna att vi hör av dagis snart så han får plats, så vi båda kan jobba samtidigt, är han ledig då kan ju jag jobba, och då går vi bara om varandra i stort sett.

Ha en bra dag så skriver jag mer i kväll .. Puss


Kommentarer
Postat av: Michaela

Visst har han? :) Får väl säga grattis till eran lilla mage :) Jo det rullar på som vanligt, har en liten son med mycket spring i benen, han är inte still en sek. :P Han går ju eller rättare sagt springer överallt :) Hur är det själv då?

2008-11-12 @ 15:19:59
URL: http://miichaelaal.blogg.se/
Postat av: Pappa Per

Wilma! Vad duktig du är. Saknar dig jätte mycket hoppas det går bra på lucia träningen. Be mamma visa på en karta vart jag är och jobbar. Kram Pappa

2008-11-12 @ 17:43:06
Postat av: Victoria

Jo dom försöker hitta någon lärare som är utbildad till körlärare.. Men de verkar vara svårt att hitta sånna här i S-svall.. Annars får vi ha Ammi. Hon som är en utav ägarna på Ttc.. Jo jag såg de:) grattis :) Jodå, de är bara bra med honom =). Kram

2008-11-12 @ 19:03:41
URL: http://lillvickis.blogg.se/
Postat av: Michaela

Haha jag kan tänka mig det, Jo det är ju det, det är väl drygt 3 veckor sen, innan var han alldeles för feg. Jo som sagt så det ullis sa stämde mycket bra. :p Okej, så du ska ha i april, vad härligt =)

Okej, fan vad drygt det måste vara att inte ha dagis plats om ni båda har jobb o kan jobba.

Jorå det är bra, inte mycket söker jobb i vild förtvivlan, Jo han går på dagis och det verkligen älskar han. Hade inte ett problem med att skola in han ens en gång. :) HAde kunnat lämna han första dagen. :D



Kram

2008-11-12 @ 20:39:45
URL: http://miichaelaal.blogg.se/
Postat av: Ullis

Å gumman vad duktig du är =) Jätte stolt blir jag nu.. Saknar dej gumman, hoppas du kommer till oss snart... Puss och kram gumman....

2008-11-12 @ 22:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0