Hemma..

Hallå

Har varit och hälsat på Ida, John & Nathalie.
Det var super mysigt, skulle åka över dagen, men sen blev det fre-lör..
Och nu undrade både Ida och Jag varför bokade vi inte hela helgen?
För när man ändå åkte..
Men vi sa nu att det får bli lite tätare träffar, så får försöka ta och fixa de..
Nästa gång är de deras tur.

Ska slänga in lite bilder från helgen på lillprinsessan Natta.. Så underbar liten tös.
Lik mamma upp i dagen, så lugn och fridfull tjej. John och Kim fann ju varandra rätt bra iaf.
Det var ju skoj. Dom hade nog rätt bra fre kväll med skoter tur mm.. Sen dom invändningar jag och Ida hade
var ju en annan...*Hehe*
Tur att dom kan roa sig iaf. Fast vi hade ju trevligt vi med.. =)

Nu är de inte länge kvar, och de mesta är ordnat nu, fick tag på en kanon fin stol också..
Ska i väg med Denice till Mora i veckan, och greja de sista. Är ju bara 3 veckor kvar nu, förstår inte var
tiden tagit vägen.. Men ska bli rätt skönt att kunna röra sig fritt igen, rätt less på att bära den här extra tyngden.. *Pust* Visst har de sin tjusning på sitt vis, men blir ju rätt slitsamt.. Men de är dom värda, man glömmer rätt fort hur de var..

Det härjar en jäva magsjuka på byn, så man får hoppas vi fortsätter klara oss, *peppar peppar*
För i morgon ska vi börja köra grejer till den nya lägenheten så vi hinner få till och komma i ordning så fort som
möjligt, målaren kommer på måndag morgon, så hoppas han är kvick så man kan börja i några rum..

Nä nu ska jag ta och kika på tv:n innan de är dax attsova.. Är så jävla trött.

Puss hej<3

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja.Lätt att vi får göra om det snart igen!!! =)

Ni skulle ha stannat tills på söndag så, blev lite less på mig själv över att jag inte kunde vräka ur mig det på en gång, Fast då vet vi ju det till näsa gång! =P

Känndes bra tomt när ni åkte och sen blev det liksom, jaha- va fan ska man göra nu då! Suck....

puss

2009-03-29 @ 10:28:19
URL: http://woxliin.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja.Lätt att vi får göra om det snart igen!!! =)

Ni skulle ha stannat tills på söndag så, blev lite less på mig själv över att jag inte kunde vräka ur mig det på en gång, Fast då vet vi ju det till näsa gång! =P

Känndes bra tomt när ni åkte och sen blev det liksom, jaha- va fan ska man göra nu då! Suck....

puss

2009-03-29 @ 10:30:21
URL: http://woxliin.blogg.se/
Postat av: tess

när får jag träffa er då?:/ saknar sönder mig efter er gumman, ett bra tag sedan jag träffade er:(

2009-03-29 @ 12:58:53
URL: http://tessiegidlund.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0