Sanna vänner stannar kvar när dom andra har gått, sanna vänner kan man alltid lita på....

NI ANDRA KAN DRA....

Alltså att det aldrig ska ta slut...
Fan har inte folk annat för sig än att snacka skit..
Har pratat med en underbar och ärlig vän i dag, tack du för pratstunden.
Eller blev väl mer en lyssnarstund för min del.  Men är glad när folk kan komma till mig och fråga
hur de eller de var eller intresserad av att höra min version i stället för lyssna på alla dom som tror sig vet allt om mig.

PUST hur orkar man ?????

Man kan tro det är mer skitsnack i en sån här by man bor i nu, Men verkar som i sundsvall är de fan värre, men är väl så när man älskar att lägga sig i andras liv, och tror man vet mer än man gör, lyssnar på skitsnack och tror att man tjänar nått på att snacka skit för att stå på andras sida för att man är vänner, men inte ta reda på den egentliga sanningen innan man snackar... ALLTSÅ DE ÄR SÅ TRÖTTSAMT..


lägger ut delar ur samtalet med en av de få sanna vänner man kan ha. Men som sagt hellre få sanna än många falska, nä du dom håller jag på ransonera ut ur mitt liv. Hoppas verkligen att ni som sagt detta till *pip*  tar och tänker ett steg längre, men de är väl de som är för jobbigt, så man tar genvägar och hittar på nån helt egen jävla story..
De är såna som ni, som kan få en människa att inte orka med sig själv, ni verkligen älskar att trampa och spotta på den
som redan ligger.

För man är för JÄVLA  feg för att stå upp för vad man tycker. Och kan man inte de så ska man inte ta och stoppa sin
näsa i blöt och angagera sig i andras liv..  Man skapar sig ju bara egna problem, om man går och snackar om sånt man inte egentligen vet ett skit om.
Och tydligen så är de ju väldigt spännande att rota i mig, men tycker ni nu si och så om mig.. Varför ens lägga ner energi på mig och pladdra vidare.

Jo för de är som viskleken man körde som liten, för varje öra de kommer till så läggs de till, dras kanske bort nått mm. och i slut änden så är de en jävla saga med en liten del minimal sanning mellan raderna, Men historien blir ju inte skoj att berätta om de inte är nått örongodis med. Så då hittar man på lite till..

Utan att tänka att man kränker personen man snackar skit om, just i detta fallet mig..

Samtalet med *pip*

du är ju toppen du vet att jag skiter i vad andra säger.jag känner dej som du är å du vet att jag respekterar dej för den du är

*å sen bryr jag mej inte om vad andra tycker tänker eller annat.finns dom som ringt å försökt snackat på msn om dej å då har jag sagt att jag har blivit döv

*orkar inte med skit snack man kan vara så ärlig å säga vad man tycker rakt ut eller så är man tyst


Vet du meta vad jag kommit på att dom som snackar dom har inget eget liv så det är bara ren svartsjuka för att man har ett liv

*att du gått på droger inte tagit hand om barnen .å att det var du som förstört tobbe osv

*å att du har barnen som inkomst bara

*massa jävla skit snack

*precis jag jobbade ju med dej å då pratade vi en hel del å det vi pratade om där har jag inte sagt nått til nån

*till

är så jävla trött på denna stad alla snackar om alla

*precis fattar inte varför dom drar sådana bekymmer över dej.sist så blev jag så förbannad så jag sa.konstigt att hon har barnen då att dom inte blivit omhändertagen.så det är inte meta det är fel på utan er för ni är så jävla svartsjuk på henne att ni måste snacka för att överleva själv


*men som jag säger dom har inget eget eller så är det dom som gör det å vill gå fria ur det så därför säger dom att det är du för att man ska få fokus på dej

*nej du meta ärlighet vara längst å det dom håller på med skiter vi i.
håll huvudet högt.det är dom som är förlorarna inte vi


Tack för det gumman glad att jag har dig som vän, som kan komma till mig, be dom ge upp, ta reda på fakta om dom nu är så intresserade. Du är beviset på en verkligt sann vän...

Och till er nu då som gått och pratat på de här sättet, för antar att ni läser min blogg också för att kunna skriva nya sagor. Ta och lägg ner er energi på annat, går inte de så sök in på teater eller nått där får man bete sig så, för där kan man kanske få hitta på eget manus, för nu orkar jag inte med er mera..

OCH TROR MAN ATT MAN KAN HA BARNEN SOM INKOMST är ju så jävla idodiskt, för dom som har barn vet att dom kostar mera än man får i barnbidrag.. HAHA de är ju så sinnessjukt så de är skrattretande..

Och dom som VERKLIGEN känner mig, vet att mina barn har det dom behöver. Så deras pengar går till dom och inget jag lever på ...

Ni behöver inte snoka här heller..  *FUKK ER*
Trodde de skulle bli bättre när man flytta från stan men idioter finns de gott om..


Nä nog om detta

Puss på er som vet hur sanningen varit
Och som kan stå för vad ni säger & tycker    <3 ÄLSKAR ER  <3

God natt

Kommentarer
Postat av: Ida

Tycker vem som helst borde ha vett att förstå att man inte lever på sina barn! Den jävla idiot som sagt det borde få en jävel rakt i nyllet!

puss

2009-06-29 @ 21:59:21
URL: http://woxliin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar till Ida:

Jamen precis, dom har nog inte barn själv förmodligen. För man skaffar väl barn för man älskar dom, trivs med familjelivet. Och ofta man skaffar barn som inkomst dom kostar fan så mkt mer än man får för dom. Och ingen kan inte säga att mina barn inte har det dom behöver.. Nä fy fan vad förbannad jag är på de här människorna.. Orkar inte lägga energi på dom just nu, men dom kommer få höra en dag.. För de är fan förtal och kränkning dom håller på med..

2009-06-30 @ 00:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0