Oj oj oj...........

Ja nu var de länge sen man uppdatera här, så skulle man skriva allt som hänt, och som varit sista 2 månaderna, skulle jag nog bli sittandes här minst lika lika länge som de gått=)

Egentligen händer de väl inte allt för mkt som inte sker för de mesta.
Snart är det sportlov, och då får man hit största tösen.. Jennifer.. Gud så mysigt, Saknaden är stor.
De är alldeles för sällan man ser henne, men hon har ju skolplikt hon med som alla andra,
Får hoppas vi kan få till lite mera helger då och då..

Och Pontus & Dennis hade jag inte första tjing på heller, eftersom jag fick ha dom i julas.. Så nu får Viveka njuta av deras sällskap=)
Och Wilma är lite butter att Freja sällan kommer med hit, så bättring nu VW..

På torsdag ska Wilma till Ytterhogdal och åka skidtävling.. ( Härjulfa ) Så då åker vi och möter upp Jennifer på samma gång.. Skoj Skoj, hoppas på bra väder då..

Nu är man ett riktigt hormonmonster, sur och gnällig, Har fan inga kläder att röra mig i, Pustar och stånkar mest hela tiden.. Att man ska bli så grotesk jämt.. =(
Fast de har ju sin charm de med, för är ju lite mysigt oxå=)

Men man är ju inte direkt så smidig på skotern, och inte i backen på skidor heller..=(

Nu längtar jag till våren, mer sol och lite grönt..  Inte så mkt kläder som måste av och på hela tíden, nä
mera fritt..

Seee yaa...

Puss

Kommentarer
Postat av: ida

sätt in lite bilder på magen =P

2009-03-01 @ 10:00:46
URL: http://woxliin.blogg.se/
Postat av: Lisen

saknar er.. måste hitta på något snart..

2009-03-02 @ 17:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0