Sportlov = )

Hej och hallå....

Inte mkt skriva som vanligt..
FAN måste skärpa mig nu...

Nu är de sportlov och mammas prinsessa är här och myser.. Och även visar sitt "goa" humör som ullis brukar få ta del av nån gång om dan=)
Men vad vore livet i all sin glans om inte Jennifers humör fanns?
Ja tänka sig hon blir 9 år i höst, och visar detta humör, hur ska då tonåren bli??

Vi är så jäkla förkylda, så blir inte mkt av att hitta på nått..
Vi har varit ute på em..
I Måndags var vi och åkte skridskor, Hampus provade på för första gången... =) Jätteduktig.
Tjejerna med såklart, fast dom åkt förut, så va lite mera vana på benen..
Fast Jenk va lite less så hon satte sig ner när kameran kom fram.
Trist bara att man inte själv kan åka.. =( Skulle va snyggt med en flodhäst på skrillor=)









Räckte med att jag köpte mig en baddräkt och var och badade i Sveg i går..
Förstår ju dom människor som klev upp när jag klev ner.. 

Tycker ju att gravidmagar är så vackra på andra, men själv ser man bara stor och klumpig ut..=( Huvva...





så får väl uppdatera mera i veckan för att se om vi hittar på nått mera=)



Förresten, helt sjukt egentligen...
Vägen mellan SVeg & Haddal ska ta ca 20 min, men med detta halvt sameland vi lever i kan de fan ta upp till 40 min för att vägen är helt invaderat av renar..
Man blir rätt less när man hatr bråttom..
Varenda dag vi åkt i veckan har de sett ut så här stor del av vägen..



Och inte fan flyttar dom sig frivilligt

Och man gnäller att ÅSNOR är envisa djur




Hade så bra...Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0