Ytliga Människor=(

Var in och läste en blogg igår, och utan namn nämnda så syntes de tydligt vem de stog om.
Att man inte tänker först och pratar (skriver) sen är för mig en undran?
Att man som vuxna människor kan, utan att känna personen bara döma den utifrån utseende.
Visst alla har sin smak och sitt tycke, men sitta och skriva de var den fulaste människa jag sett...
Och han var såååå fuuuul. Tycker jag är omoget att säga.

Och att det är en nära person till mig, och en person som är världens snällaste gör mig ännu mer besviken.
För vet inte att han någonsin gjort en annan människa illa. Han är inte den som lägger sig i andras liv, inte
den som pratar skit om andra, och defenitivt inte dömer folk som han inte känner. Så varför i helvete ska han
då bli behandlad så. Fick tre samtal i går gällande samma sak, alla sa likadant att jag skulle ut och läsa och se om jag såg vem de handlade om. Så är ganska uppenbart att de inte går att missuppfatta.

Det sårar verkligen oss som känner honom. Han är verkligen inte värd de påhoppen som han får. Vilket gäller flera som
haft sina kommentarer om han.
Snälla lär känna personen innan ni dömer, och att han skulle vara den fulaste som finns, är bara skratt retande, finns de inget annat att gå på kan man lika bra hålla tyst tycker ja.

Tänk er för innan ni utdelar personangrepp...

Kommentarer
Postat av: Ullis

Du gumman tur att vi ser han med öppna ögon hur han är som person.. Bätter människa får man leta efter..Så JÄKLa glad att han klev in i mitt och barnens liv..Puss

2008-11-10 @ 22:18:22
Postat av: Ullis

Du gumman tur att vi ser han med öppna ögon hur han är som person.. Bätter människa får man leta efter..Så JÄKLA glad att han klev in i mitt och barnens liv..Puss

2008-11-10 @ 22:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0