Denice

Denice & Jacob
De enda som är bra med flytten från sundsvall är att jag kommer närmare min underbara barndomskompis Denice
och hennes underbara son "mitt gudbarn" Jacob.
Så mycket vi gjort tsm gumman, så roligt vi haft under åren. Som jag saknat dig. Inget mej, utan dej tjejen.

Även om vi inte bott så när varandra hela tiden har vi aldrig förlorat den vänskap vi haft. De är vänskap. Du har alltid funnits för mig trots avståndet. Och jag har funnits för dig, vi har haft en underbar kontakt trots avståndet..
Men nu är jag så glad att jag är nära irl. Och hoppas vi kan träffas och ha skoj med och utan barn...

Hoppas du förstår hur mkt du betyder för mig. <3 Jag älskar dig,<3 Bättre vän får man nog ta tomtelyktan och söka. Puss


Glömde nämna 
Att Jag kommer lite närmare family Gidlunds igen nu också=) Dom bodde i S-vall men flyttade till Järvså så nu har man lite närmare för att träffa dom oxå=) Puss


Kommentarer
Postat av: denice

Utan dej inget mej . Älskar dej mest vännen!!

2008-11-02 @ 20:54:31
Postat av: jennifer

du kommer närmare oss med ju (:

2008-11-08 @ 21:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0