Snart ett år sedan jag skrev en enda rad här=( Dåligt av mig

För har ju hunnit hända endel på ett år=) Men mitt huvud säger bort med allt tråk och bråk=) Skriv ner de mys pys som varit

Jag har har många vänner som blivit mammor, både första gången, och flerbarnsmamma som fått en till under året STORT GRATTIS till er mammor Linda E, Anna,O Suss, Nina, Anna-Karin,N mfl.....

Har varit och umgåtts med Paticia och Peter och haft trevligt med dom. Vad vi kan skratta och ha roligt, Paticia
är så sköön tjej med så läckra uttryck och kommentarer=)

Har även tagit ett beslut som jag velat på med och flyttat tillbaka till Sundsvall.
Så äntligen nu har jag fått jobb på Lindgården och hittat en lägenhet i Skönsberg, med inflytt den 2 juli=)

Har nu sovit ett halvt dygn för packande åkande packa ur och dona på och lite sömn har gjort att jag fortfarande känner mig trött i kropp och knopp.... Så jag sov över midsommarafton..Och Kim Sov över sin 23 födelsedag..
Så de kan bli i bland=)

Om precis en vecka sitter jag i´min lägenhet, just nu sitter vi hos Fam VIK/WOXLIN/HÄGGKVIST
Dom är i Junsele. Och i morgon kommer mormor med mina saknade älskade barn..

Ja jag fick ner några rader iaf=) Puss


Kommentarer
Postat av: Patricia

tack för den tiden du ;D ha de bra!!

2010-07-01 @ 12:35:18
URL: http://fashionbypepsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0