Nu är dop och yran över

Vilket är både skönt & trist,
Vi var inte ut på fredagen,,, Eftersom vi skulle ha dopet på lördagen.
Som gick jätte bra, fick jätte mkt fina dop presenter.






Tusen tack våra sötnosar för fin musik.. Älskar er<3




Tusen tack igen för alla presenter och för att ni kom!!

Sen på em gick vi på marknanden och åkte lite karuseller.
Jag,Kim,Jennifer, Wilma & Hampus
Natta,André Jimmy, Per Ullis,Freja  Farfar, Albin & Cornelia. 
Farmor "gammel farmor" & Plastfarfar

Senare på kvällen så spelade Larz Kristerz, Markus Fagervall & Starpilots.
Och Wilma ville ju promt se "sina" idoler Larz Kristerz
Så hon och André hängde på med ut en stund, men de var hemskt mkt folk som knuffades och så
Men Wilma fick ju autogaf iaf..
Först tänkte vi ju inte överhuvudtaget,
Men Farmor var så söt och tog hand om lilla tingeling hela helgen.

DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA FARMOR



Sen träffade jag på syrrans kompisar J & U som stod och dreglade över starpilots, som var så snygga, och
jag menade de är väl bara att gå fram.

Så jag gjorde det och bilden visar hur jag försöker locka fram dom med, vilket lyckades till slut=)



Se så bra de gick tjejer *Hehe*


Mathias i bandet hade aldrig skrivit autograf i en svank nån gång, så
då erbjöd jag mig att han fick signa i min =)


Hahaha snyggt eller så inte men men =)

Det var den yran helgen...

Och Hela helgen fick jag ha med min älskade Denice =) Tack gumman du för gyller mkt i mitt liv..
Hade jätte trevligt med dig.. *love you*

Glad över att alla som kunde komma kom..

Hade så bra så länge så ska jag uppdatera mera Promise

Kommentarer
Postat av: Veronica

Va fin tårtan blev med Amanda på, för fin för att ätas ju =)

Vacker klänning på vacker barn. Vi ska ha dop i augusti. Hoppas allt e bra med dig och de dina.

Kram

2009-07-24 @ 11:55:40
URL: http://draken77.blogg.se/
Postat av: Annelie

finna bilder.... vad lik Jennifer du va på bilden när du står å vinkar in tjejerna...... hörde inget mer ifrån dig....///// kram på er

2009-07-30 @ 10:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0