Helvetes sjukdomar spyless

Fan har varit förkyld så länge och hostig så blir tokig, var in häromdagen och dom sa de var infektions astma.
Så fick pulmecort, bricanyl och cocilliana, men funkar inte, sen lämna jag prover, vilka var okej, snabbsänkan var normal.
Men han tog även ett prov som skulle odlas, och i går ringde han och sa att jag hade nå plasmabakterie eller va de hette.
På svenska är de en kraftig lunginflammation iaf, först blod förgiftningen och nu de här...

Faaans skiit.. Mår som en jag vet inte vad, trött och svår andad, tung i bröst och lungor. Men nu efter den här kur pencillinen
måste väl jag få börja vara frisk jag med...De är ju för fan sommar, då ska man bada och må Gött!!

Har umgått med maridutt en sväng *Jättetrevligt* är inte ofta vi har så mkt tid nån av oss, men lovat att skärpa till oss.

Sen har vi varit i Sveg och åkt lite karuseller och kikat, de är ju björnfesten i helgen, barnen var nöjda och glada, hampus lite feg i karusellerna så han hoppade i hopptältet och åkte en, men han tog lite lotter, och vann en uppblåsbar gitarr och en 2 kg choklad kaka.. Han som blir så speedad på choklad, socker känslig..

Men Jennifer och Wilma åkte karuseller iaf

Nu ska jag ta och lägga mig..

Kommentera gärna, lämna ett spår så man vet vilka som besöker oss=)

PUSS

Kommentarer
Postat av: tess

sällan det ska vara hampus som ska vinna choklad:)! saknar er<3

2009-07-04 @ 21:23:39
URL: http://tessiegidlund.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0