ARG????

Allvarligt man bor i en jävla pisshåla...
Det här ska föreställa en lugn och trygg by....FUCK heller...
I dag mellan 10-11 mitt på blanka jävla dagen, går nån jävel in på gårdsplan och klipper kablarna, och snor
batteriet ur fyrhjulingen..
Förmodligen någon som tyckte sig behöva den till skotern eller nått.. SÅ JÄVLA FULT....
Men men idioter finns de gott om.

Hade iaf en helt underbar dag i Mora med Denice. helt underbart att strosa runt och handla. Fick chansen
att prata riktigt med varann, något vi inte haft tid med på länge, utan barn mfl.
Vi bestämde att en gång i mån, ska vi ta oss den tiden..Får försöka att hålla de också.=)
Kim var hemma med sjuka barn, Hampus var dålig i magen, Wilma med feber. Men i dag är dom piggare.

I kväll har jag tagit på mig jobb, hoppas kroppen pallar *hehe*
Man är ju inte direkt  smärt & smidig =S
Men dom provade med alla men ingen kunde, så vad gör man..
Och magsjukan där verkar inte gett med sig, så får hålla tummarna att man inte blir sjuk nu då..

Kim håller på tömmer lägenheten, för målaren skulle göra klart de sista på lördag, så får fylla dom rum som är klara just nu då, så man kommer in någon gång.. Har ju bara 18 dagar kvar nu innan lillbäsen kommer..
Så skulle va mysigt att fått ordning innan..

Hittade ett skötbord i går också lagomt till vårt badrum eftersom man har tvätt stuga igen och ingen maskin att byta på, annars har jag tyckt de funkat kanon förut.. Men nu är de mesta ordnat..
Så svårt att fixa när man bor på landet, finns ingenting på närmare håll än 10-20 mil....

Nu ska jag ta och börja göra mig klar för kvällens pass..

KramKram

Kommentarer
Postat av: Ida

Fan va sjukt att nån bara traskar in så där... hmm! Folk är fan inte riktigt kloka!

Nu får du ta och skriva lite på bloggen så man har lite koll på hur allt är med dig- jag menar du svarar ju inte i tel! =P

puss&puss

2009-04-09 @ 09:15:21
URL: http://woxliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0