Gó Kväll

Blev varken bak eller pyssel, för Wilma skulle på simning. Så får bli i morgon då=)
Hampus va ändå så trött, sov inte så mkt i går natt.. Så han sussar sött nu.

Så Wilma kommer strax hem, så ska väl göra lite kvälls fika åt henne, och packa idrottskläderna
tills i morgon. Mkt nu på veckorna, Simning Tisd. Skidträning Onsd. Luciaträning Tors, (Simskola Fred fast de är ju på skoltid) Men iaf, men skönt att Go gumman tränar, och hon tycker de är kul att sjunga med så då är de kul med lucian=)

Nä nu ska jag ta och fixa fikat, sen tänkte jag titta på S.O.S familj kl 20.00

Ha en fortsatt trevlig kväll på er!!

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Victoria.

Hej =). Jodå de går alldeles utmärkt i skolan faktiskt. Har bara fått veta att min mentor ska sluta, även den enda lärare vi tvåor har i fordonsämnena. Hur äre med er då? :) Jo hade ju inte skadat om ni gjort de =). Hälsa tillbaka. Kram

2008-11-11 @ 22:04:04
URL: http://lillvickis.blogg.se/
Postat av: Ullis

Tack gumman det värmer det du skriver.. ibland är jag så rädd att förlora han.. För kan det verkligen kännas så himla rätt som det gör utan att det kommer bakslag???



Var rädd om er och ge Barnen en Mega kram från mej.. Puss

2008-11-11 @ 22:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0