I morgon bär de av till Sundsvall


I morgon bär de av till Sundsvall, blandade känslor må jag säga..
Saknar staden som fan, men ändå har de varit så mkt skit. Men saknar många, och speciellt fam VikWoxlinHäggkvist=)
Ska bli skönt att få ha hela familjen i Jul och fira en riktig Tomten är far till alla barnen jul.
Många som inte förstår sig på hur familjerna är uppdelade, och jag och ullis blir lika full i skratt varenda gång *he he*

Men älskar att det funkar så klockrent som de gör med allting ....
Ska ta och inhandla de sista julklapparna med, ska bli skönt att få de överstökat..
Det ska bli så mysigt med alla barnen i jul.. Är så glad att Potus och Dennis fortfarande är med i mitt liv, är bara Prinsessan Freja som kommer saknas i barnaskaran på julafton=/

Shit är bara en vecka kvar idag, vad i allsindar har Dec tagit vägen????'
Ikväll har Wilma avslutning för i år på Skidträningen, ska bli Fika och tomtebesök, de blir nog skoj för henne.
Sen hoppas jag vi åker till Sveg och träffar "Guffa" Patrick efter de, de var så länge sen man träffa han också.
Får bli lite sen kväll för oss i kväll, är inte så ofta de blir de.. Sen är det sista Skoldagen i morgon, för fre blir ju ledigt.

Wilma och Hampus ska få hälsa på sitt gamla dagis i sundsvall. De ser Wilma framemot..

Nog för nu, ska börja kolla vad som ska kunna bli nån middag i dag då.. Allltid ett dilemma de med..
Men lyckas bli nått varje dag ändå, trots ide´ torkan=)

Ha´t  bäst <3 Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0